pondelok 15. septembra 2014

Ahoj, ja som Simi! :)

Dnes je 15.9.2014  a práve v tomto momente sa narodil nový blog. 
Vitaj na svete itsbysimi.blogspot.com ! :) 

Moje meno je Simi, mám 24 rokov. Venujem zdravému lifestylu. Prečo? 

Krátky príbeh : 

Od puberty ma trápili nejaké tie kilečká navyše. Samozrejme, že som voči nim bojovala - diéty, hladovky, fitness, plávanie, všetky možné športy a nič! Načítala som strašne veľa kníh, prečítala milión článkov, či videí na túto tému. Samozrejme zdravá strava pre každého znamená niečo iné. 


Podstatná informácia je to, že som jedného pekné dňa prestala jesť mäso a aj väčšinu živočíšnych produktov. Nikto ma nenútil, rozhodla som sa sama. A sledujem do dnešného dňa ako sa moje telo zázračne zmenilo - človek tak inak vníma určité veci, niekedy mám pocit, že som ostala viacej precitlivená ako som bola! :)Prestala som brať svoje telo ako odpadkový kôš, ale začala som ho počúvať a prijímať potraviny, nazvime to "palivom", ktoré moje telo potrebuje. Môj život sa zmenil o 300 stupňov. 


Takže tento blog bude venovaný pohľadu na život z inej stránky. Budem sa s Vami deliť o recepty, ktoré vykúzlim v kuchyni. Na stravovanie mimo nej. Možno natočím aj zopár video príspevkov. Články na túto tému, zážitky.. 


Tento blog bude prepojený aj s mojim Healthy@Happy účtom na Facebooku, takže kľudne sa môžte prekliknúť aj tam. :)
TU si viete pozrieť stránku :

Majte ešte krásny sviatočný deň!
Simi 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára