nedeľa 21. septembra 2014

Narodeninová oslava

Minulý týždeň som mala narodeniny, tak som ich chcela osláviť so svojimi priateľmi. 
Bolo naozaj geniálne. :)




Romýšľala som však ale, že čo pripravím mojím hosťom - rozhodla som sa pripraviť nátierky - brokolicovú a avokádovú. Podľa spätných väzieb usudzujem, že zrejme boli aj chutné. :)



Je to veľmi jednoduché na prípravu. Takže tu sú dlho očakávané recepty : 

Avokádová nátierka 

Potrebujeme: 
1 zrelé avokádo
1 menšiu cibuľu
2 strúčiky cesnaku 
1 menšiu paradajku 
soľ, korenie

Postup: 
Avokádo si roztlačíme vidličkou, cibuľku a paradajku nakrájame na drobno. Zmiešame, následne pridáme roztlačený cesnak, dochutíme a nátierka je na svete! :)

Brokolicová nátierka

Potrebujeme: 
1 väčšiu brokolicu 
1 sójovú majonézu 
soľ, korenie 

Postup : 
Brokolicu necháme uvariť. Potom ju scedíme, rozmixujeme ponorným mixérom, pridáme sojolku, soľ, korenie a tamtaradááá nátierka N.2 je hotová! :)

Pri tejto príležitosti by som s Vami chcela podeliť o radosť, ktorú som mala a vlastne aj stále mám, keď som dostala tento úžasný darček. 



 Mám rada darčeky, kedy viem, že ten daný "gratulant" si s tým dal námahu v tom zmysle, že rozmýšľal srdcom. A presne takéto typy darčekov som tento rok dostala ĎAKUJEM. 
Napríklad - moja kuchárska kniha, WAU! :)

Keď som sa začala tak viacej venovať vareniu, mala som dosť obavy - či to o čom budem písať, alebo to čo budem variť a podobne, bude zaujímavé. Strašne ma teší, keď viem, že to čo robím sa páči mne, páči sa aj iným ľuďom, že si varia doma moje recepty, že sa pozerajú na to stravovanie trošku inak. 


Táto moja kuchárska kniha má svojím spôsobom hrozne nakopla, prišla v tom správnom čase. 
Ale všetko je presne tak ako má byť. :)

TU je link na moju stránku na FB: 

Ďakujem :) 
Simi 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára