utorok 16. septembra 2014

Mrkvovo kokosové dolky

Neustále ma baví vymýšľať niečo sladké - také tie sladké dobroty, ktoré úplne zatienia čokolády. 
Sladkosti, ktoré vymýšľam musia byť jednoznačne sladké to je pre mňa N.1, ale takisto zdravé.  :)

Tak idem Vám teda predstaviť moje kúzelné dolky - bezlepkové. 

Netrpím alergiou na lepok, ale snažím sa múku využívať čo najmenej, teda skoro vôbec. A keď už múku použijem tak rôzne iné náhrady - pohánkovú, kokosovú, kukuričnú a pod. 


Potrebujete: 
1 šálka UNI bezlepkovej múky (kúpite ju aj v BILLE) 
1 šálka strúhanej mrkvy 
1 čajová lyžička prášku do pečiva 
1 čajová lyžička himalájskej soli 
3 PL kokosového nektáru 
250 ml kokosového mlieka 
pohár čistej vody 

Ako na to ... 

  • do misky pridáme múku, prášok do pečiva, soľ, nektár, mlieko, vodu a všetko dobre premiešame. 
  • na jemno nastrúhanú mrkvu pridáme do cesta tiež, a necháme 4-5 minút postáť 
  • opečieme na panvici z každej strany približne minútu
  • je už na Vás čo si zvolíte na dochutenie (inak aj samotné chutia vynikajúco) 
  • ja som ich z ľahka poliala kokosovým nektárom, pridala černice zo záhrady a kokos

Tu si môžete otvoriť moju stránku na FB:
https://www.facebook.com/healthyandhappyrecipes
Dobrú chuť :))

Simi 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára