štvrtok 16. októbra 2014

Doktorka Simi :)

Narodila som sa a pár mesiacov na to mi zistili, že trpím atopickým ekzémom. Pamätám si, že som chodila po rôznych kúpeloch - dokonca raz som z nich aj chcela utiecť (ale o tom potom). :)
Mávala som to naozaj hrozné - ekzém som mala asi celom tele, ešte aj vo vlasoch, no hrúza! Mastila som s krémami od výmyslu sveta, brala som tiež rôzne tabletky. Prešlo mi to na istý čas, ale znovu sa to vrátilo. A takto to išlo až do času kým som nezmenila svoj "životný štýl". :) 

Ekzém sa mi pomaly začal zlepšovať a momentálne môžem povedať (3-krát si poklopem na zuby), že mi relatívne zmizol. Občas ma ešte potrápia malé fliačiky ale nie je to nič strašné. 

Mám však taký problém, že keď niečo zjem vyhodia sa mi okolo úst hrozné fľaky, ktoré aj keď zatriem hocijakým makeupom, nepomáha. 



Och bože, no povedzte sami, že to vyzerá strašne! Pred tým som to riešila samozrejme mastičkami rôzneho druhu za pomoci ktorých, mi to zmizlo na nejaký čas, ale znovu sa to vrátilo. 
Tento krát som sa tomuto môjmu problému chcela pozrieť až do "žalúdka"! 

Poznáte niekto Neem? Je to liečivý indický strom a z jeho listov sa vyrábajú prášky, mastičky, tabletky či čaje. Najznámejší je však pre svoje antibakteriálne, antibiotické, protiplesňové či upokojujúce účinky. Skvelé na ňom je aj to, že ho môžete užívať na vonkajšie použitie ale aj vnútorné. Ja som si objednala Neem vo forme prášku a nemôžem na neho povedať ani jedno krivé slovo, veď ale posúďte sami! :)

Urobila som si z neho kašičku (2-3 čajové lyžičky Neemu + voda) a tú som si naniesla na postihnuté miesta okolo úst. 

A teraz sa nezlaknite - chystám sa na Halloween, bububu. :)

Túto mastičku som si nechala pôsobiť 15 minút a potom umyla. Pozrite sa na výsledok. 

Podľa môjho názoru je tá zmena viditeľná a mňa to hrozne teší. Užívam ho aj vnútorne, konkrétne 2-krát denne 1 čajovú lyžičku s vodou ale teda tá chuť je hrozná! Ale stojí to za to. :)
Túto maskovú kúru som si robila včera cez deň a ešte aj večer pred spaním. Posledná fotka je dnes ráno. Vidíte tam nejaké fľaky? :) 

Myslím si však, že treba sa pozrieť na môj problém do hĺbky. Aj keď som zmenila stravu a ukázalo sa to na mojom tele, či hmotnosti, stále asi je niečo čo môjmu telu škodí. Rozhodla som sa pre radikálny krok, ale o tom Vás budem informovať neskôr. ;) 

Ale čo týmto článkom chcela Simi povedať? 
Je jedno či sa Vám objavia fľaky, alebo dostanete nádchu, ochoriete. Nie je to signál toho, že sa máte nadopovať tabletkami, mysliac si, že veď to prejde. 
Je to signál toho, že naše telo nám chce niečo povedať. Niečo zrejme nie je s kostolným poriadkom. Možno ste prepracovaní, alebo jete niečo čo je ťažké či nezdravé, alebo je Vaše telo prekyslené. 
Treba ten náš vzácny organizmus počúvať a on sa Vám isto odvďačí. :)

Pekný deň 
Doktorka Simi :) 

TU je moja stránka na FB : 

V prípade, že by ste si aj Vy chceli objednať Neem a prečítať bližšie informácie: 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára