nedeľa 26. októbra 2014

Nedeľná chvíľka poézie...

Tento krát nie je mojím zámerom písať rozsiahle príspevky.
Mojím zámerom je podeliť sa s Vami o moje krásne dojmy, fotky, pocity .. :) 

Včera bola sobota a bolo naozaj krásne. Svietilo slniečko, modré nebo - no netiahlo by Vás to niekde do prírody? 

Presne takto som reagovala aj ja! Dala som sa do teplákov, zobrala môjho psa a išli sme. Rozmýšľala som, že budem "načisto" prírodná a teda nebudem si brať ani mobil, avšak potom mi hlavou preletela druhá myšlienka a to taká, že keby nááááhodou sa dostanem do sporu s diviakmi, alebo sa prepadnem do nejakej jaskyne - no povedzte mi ako by som dala o sebe vedieť? :)))

Ale nakoniec som dospela k záveru, že sa oplatilo zobrať ten môj mobilný telefón, lebo inak by som nemohla urobiť takéto krásne fotky! 





Moja Eny a jej lietajúce uši. :)


Snaha o umeleckú fotku - žiaľ, kolegyňa nespolupracovala. :)




Niekedy si jednoducho Vaša dušička žiada vypadnúť niekde mimo reality, kde budete len sami so sebou, čerpať energiu z krásnej prírody, slnka ... Je to naozaj čarovné absolvovať takúto prechádzku. Ako som sa prechádzala, našla som na lúke krásne miesto, kde boli pne stromov. 
Samozrejme, že sa žiadalo aby som si na ne sadla, tak som aj tak urobila. 
Niečo úžasné, lepšie ako hocičo iné, moja nová telka!:) 

Článok sa nesie v zelenom duchu, tak som chcela byť tématicky zladená a dúfala som, že nájdem štvorlístok - taká pekná bodka na záver! :) Nuž, nestalo sa tak a preto som sa rozhodla, že urobím zelenú bodku z vlastnej tvorby. :)


Peknú slnečnú nedeľu! :) 
Simi

TU je moja stránka na FB:
https://www.facebook.com/healthyandhappyrecipes

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára